Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 czerwca 2013

Kartki robione metodą pergaminową.

Kartki robione metodą pergaminową.

Kiedyś szperając w komputerze natrafiłam na prace robione metodą " pergamano" byłam nimi zachwycona. Postanowiłam sobie, że spróbuję tej metody. Żeby zobaczyć jak zabrać się za  kartki wykonane tą metodą córka zafundowała mi kurs na którym nauczyłam się na czym polega robienie kartek z pergaminu.
Tak właśnie wyglądała moja pierwsza kartka wykonana na kursie.


I tak właśnie zaczęła się przygoda z moimi kartkami robionymi metodą pergaminową. Kartki robiłam z różnych okazji, niektóre z nich zostały sfotografowane.





















1 komentarz:

  1. Również podziwiam, technika niezwykle efektowna i wydaje mi się bardzo pracochłonna, ale rezultat wart zachodu, zwłaszcza na wielkie okazje typu ślub, chrzest albo komunia. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń